2

Honda CR-V 2.0 i-MMD HYBRID CVT 2WD ELEGANCE – hybrid, který se povedl

Novou pátou generace Hondy CR-V zkoušíme v naší redakci již počtvrté. Původně jsme testovali tento vůz s klasickou přeplňovanou benzínovou patnáctistovkou, která se variantně starala o pohon jedné, nebo obou náprav. Následně přišel na trh nový hybrid a ten se nám do rukou dostal nejprve s pohonem všech kol a teď i s pohonem pouze přední nápravy.

Číst více
Img 3744

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid – 4WD je volbou, která nezklame za žádných okolností. Proč?

Jeden z nejznámějších modelů automobilky Honda, tedy populární CR-V se dočkal další inovace. A to v podobě pokročilé technologie hybridního hnacího ústrojí. Honda CR-V tak využívá technologií inteligentního pohonu s více režimy, což v praxi znamená, že během jízdy využívá kombinaci 2 elektromotorů které jsou napájeny lithium-inontovým akumulátorem a dále zážehového motoru s Atkinsonovým cyklem. Díky převodovce se stálým převodovým poměrem zaujme také odezva a celková účinnost.

Číst více
Img 3572

Vyzkoušeli jsme jako první: Honda HR-V Sport s motorem 1.5 VTEC Turbo. Jaká je?

Sportovní Honda HR-V už je v České republice a my jsme měli nesmírnou radost z toho, mít možnost otestovat ji mezi prvními. Bylo příjemné sedat do vozu, který měl najeto zatím jenom pár desítek kilometrů a mít jistotu, že druhý na našich silnicích s největší pravděpodobností nepotkáte. Jak test dopadl a dokáže Honda HR-V Sport zaujmout? Podívejte se.

Číst více

Honda CR-V 4WD 1,5T CVT – vyspělý vůz z vyspělé země

Málokteré auto se poslední dobou v mém okolí skloňuje častěji než nová Honda CR-V. Lidem se evidentně líbí. To já byl zprvu o něco skeptičtější, alespoň co se vzhledu týče. Z fotek mi totiž nepřišlo, že by se mělo jednat o bůhvíjakého krasavce. Realita však pro Hondu vyznívá již o hodně příznivěji, přesto jsem si k ní musel hledat cestu. A jaká byla?

Číst více
1

Honda CR-V 1.5 VTEC TURBO 2WD MT ELEGANCE – i bez dieselové motorizace se stala tato pátá generace dobrou volbou

Honda CR-V, dlouholetá stálice v portfoliu japonské automobilky, se nám v létě minulého roku představila s již pátou generací tohoto úspěšného modelu. Mně se aktuálně do redakčního testu dostal kousek s benzínovou přeplňovanou motorizací, šestistupňovou manuální převodovkou, pohonem předních kol a výbavou Elegance.

Číst více