Renault Arkana 06

Renault Arkana Intens E-TECH Hybrid 145: Dámská volenka po francouzsku

SUV, MPV, shooting brake, kupé, sedan, kombi, pick-up, fastback, pětidveřový fastback, pětidveřový shooting brake… zkrátka čert aby se v tom vyznal. Kategorie se boří, přibývá kříženců (tzv. crossoverů) a automobilky si vyrábějí co chtějí a také si to notně freestylově pojmenovávají. A proto máme v testu SUV-kupé Renault Arkana. Psal se rok 2008, když na trh vstoupilo BMW X6.

Číst více
TEST Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy TCe 200 EDC

TEST Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy TCe 200 EDC

Renault Talisman nahrazje modely Laguna a Latitude, testovaná verze Grandtour je v nejvyšší výbavě Initiale Paris. Interiér V interiéru jsou použity kvalitní materiály a zpracování působí rovněž kvalitním dojmem. Kožený volant je nastavitelný v širokém rozsahu, ovládání rádia je řešeno typickým ovladačem pod volantem – jeho nevýhoda je, že při jízdě rovně je schován za volantem a jednotlivá tlačítka je tak nutné si zapamatovat.

Číst více

Historie Renault R8

Renault R8 (později jen 8) byl vyvýjen na počátku 60. let a poprvé se představil v roce 1962. Navazoval na kulatý typ Dauphine, který měl stejnou koncepci – čtyřdveřový sedan s motorem vzadu a pohonem zadních kol. Novinkou osmičky byl litrový čtyřválec OHV s pětkrát uloženým klikovým hřídelem. Výkon agregátu byl 30 kW. Na 725 kilogramů …

Číst více
TEST Renault R4

TEST Renault R4

Tentokrát se podíváme na zoubek malému francouzskému hatchbacku Renault 4 GTL, který se vyráběl od roku 1961 do roku 1992 ve Francii, ve Slovinsku a Maroku ještě o dva roky déle. Jednalo se o první vůz s pohonem předních kol, který tato automobilka vyráběla, a na první pohled je jasné, …

Číst více

Historie Renault R10

Renault R10 (spíše známý pod názevm Renault 10) vznikl pouhým zvětšením přední a zadní části populární osmičky. Rozvor 2270 milimetrů zůstal zachován, délka narostla na 4197 milimetrů. Díky upravám přídě se zvětšil objem zavazadlového prostoru. Nejen vnitřní rozměry však byly jiné, než u osmičky. Měnil se totiž i vzhled – zalomené nárazníky neměly …

Číst více

XCar Video – Je lepší náhon na předek, na zadek nebo pohon všech kol?

Je lepší perfektně nastavená předokolka, zbavná zadokolka nebo vyvážená čtyřkolka? Věčné dilema, které se rozhodli rozlousknout u XCar. A tak se proti sobě postaví Subaru Impreza, BMW 120d a Renault Mégane RS. V tetech by teoreticky měl mít nejsilnější Renault nejvíc problémů, ale bude tomu tak i ve skutečnosti? ##XCarFRAWD## Zdroj: Carscoops

Číst více