Škoda zveřejnila ceník Superbu Combi

660 litrů v zavazadlovém prostoru a 157 mm před koleny zadních cestujících – dva pádné argumenty pro koupi nového Superbu Combi. Jeho prodej začne oficiálně až po premiéře na zářijovém frankfurtském autosalonu, ceník však Škoda zveřejnila s velkým předstihem.

A bez překvapení kopíruje téměř bezvýhradně ten u dříve představeného liftbacku. Základní benzínovou motorizací tak je čtrnáctistovka TSI se systémem vypínání válců o výkonu 150 koní mezi 5000 – 6000 ot./min s točivým momentem 250 Nm mezi 1500 – 3500 ot./min. Vedle standardní šestistupňové manuální převodovky disponuje nejslabší benzínový motor příplatkovým sedmistupňovým automatem DSG a pohonem všech kol na bázi spojky Haldex 5. generace. Silnější je osmnáctistovka TSI o výkonu 180 koní mezi 4000 – 6200 ot./min s točivým momentem 320 Nm mezi 1450 – 3900 ot./min. Není bez zajímavosti, že tato data platná pro manuální šestistupňovou převodovku se s přechodem na příplatkový sedmistupňový automat DSG poněkud změní – výkon je dostupný mezi 5100 – 6200 ot./min, točivý moment dokonce klesne na 250 Nm mezi 1250 – 5000 ot./min. Nejsilnější benzínovou jednotkou je dvoulitr TSI naladěný na 220 koní mezi 4500 – 6200 ot./min a 350 Nm mezi 1500 – 4400 ot./min, respektive 280 koní mezi 5600 – 6500 ot./min a 350 Nm mezi 1700 – 5600 ot./min. Obě motorizace standardně spolupracují s dvouspojkovým šestistupňovým automatem DSG, silnější je navíc vždy vybavena pohonem všech kol. Naftová paleta začíná u šestnáctistovky TDI o výkonu 120 koní mezi 3500 – 4000 ot./min s točivým momentem 250 Nm mezi 1500 – 3250 ot./min, která spolupracuje s manuálním šestikvaltem nebo sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Dále následují dva vrcholné dvoulitry o výkonu 150 koní mezi 3500 – 4000 ot./min s točivým momentem 340 Nm mezi 1750 – 3000 ot./min, respektive o výkonu 190 koní mezi 3500 – 4000 ot./min s točivým momentem 400 Nm mezi 1750 – 3250 ot./min. Standardní je u obou motorizací manuální šestistupňová převodovka, za příplatek je pak dodáván šestistupňový dvouspojkový automat. Další peníze navíc vyžaduje pohon všech kol, u slabší jednotky s manuálem a u silnější s dvouspojkovým automatem. 

Mohlo by vás zajímat:  Nové auto do 250 000 Kč? Toto jsou kandidáti – 2. část

Základní výbavová linie Active jezdí na 16palcových litých kolech a její výbava zahrnuje elektronický stabilizační systém ESC s multikolizní brzdou, 7 airbagů včetně kolenního pro řidiče, signalizaci nezapnutých pásů s předepínači a omezovači tahu i na zadních sedadlech, systém Front Assist včetně funkce nouzové brzdy City, elektronickou kontrolu tlaku vzduchu v pneumatikách, elektronickou parkovací brzdu, autorádio Swing s pětipalcovým barevným displejem, osmi reproduktory, slotem na SD kartu a možností připojit USB nosič, Maxi DOT, tempomat, elektrická okna vpředu i vzadu, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, parkovací senzory vzadu, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo černé střešní ližiny. Druhá linie Ambition přidává 17palcová litá kola, roletový kryt s mezipodlahou v zavazadlovém prostoru, adaptivní bi-xenonové světlomety s LED denním svícením, mlhovky s Corner funkcí, audiosystém Bolero, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí, elektrickou bederní opěrka, elektricky sklopná zpětná zrcátka s pamětí, multifunkční volant s ovládáním rádia a telefonu nebo dva odkládací prostor na deštník včetně deštníků ve dveřích řidiče a spolujezdce. Třetí linie Style má 18palcová kola z lehké slitiny, stříbrné střešní ližiny, zadní LED diodová světla, LEDkové osvětlení SPZ, parkovací senzory vpředu i vzadu, vyhřívaná přední i zadní sedadla, Sound System Canton s 10 reproduktory, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, bezklíčkové odemykání/zamykání/startování KESSY nebo barevný informační displej Maxi DOT. Nejvyšší linie Laurin&Klement přijíždí na unikátních 18palcových kolech a má navíc kožené čalounění, dekory v klavírní černi, LEDkové vnitřní osvětlení, adaptivní tempomat, parkovací asistent a parkovací kameru vzadu, vyhřívané čelní sklo, navigaci Amundsen, vkládané tkané koberce Lounge Step s integrovanou opěrkou pro chodidla cestujících na zadních sedadlech, adaptivní podvozek, systém Driving Mode Select nebo tzv. virtuální pedál, který zajišťuje otevírání zavazadlového prostoru pohybem nohy pod zadním nárazníkem.

Mohlo by vás zajímat:  Škoda Fabia Champion v akci za polovinu!

Ceník – Škoda Superb Combi

Motorizace Active Ambition Style Laurin&Klement
1.4 TSI (150 k) 629 900 Kč 696 900 Kč 746 900 Kč  —————
1.4 TSI DSG (150 k) 694 900 Kč 761 900 Kč 811 900 Kč  —————
1.4 TSI 4×4 (150 k) 694 900 Kč 761 900 Kč 811 900 Kč  —————
1.8 TSI (180 k)  ————— 741 900 Kč 791 900 Kč 866 900 Kč
1.8 TSI DSG (180 k)  ————— 806 900 Kč 856 900 Kč 931 900 Kč
2.0 TSI DSG (220 k)  ————— 856 900 Kč 906 900 Kč 981 900 Kč
2.0 TSI DSG 4×4 (280 k)  ————— 986 900 Kč 1 036 900 Kč 1 111 900 Kč
1.6 TDI (120 k) 630 900 Kč 695 900 Kč 745 900 Kč  —————
1.6 TDI DSG (120 k) 695 900 Kč 760 900 Kč 810 900 Kč  —————
2.0 TDI (150 k) 670 900 Kč 735 900 Kč 785 900 Kč 860 900 Kč
2.0 TDI DSG (150 k) 735 900 Kč 800 900 Kč 850 900 Kč 925 900 Kč
2.0 TDI 4×4 (150 k)  ————— 800 900 Kč 850 900 Kč 925 900 Kč
2.0 TDI (190 k)  ————— 781 900 Kč 831 900 Kč 906 900 Kč
2.0 TDI DSG (190 k)  ————— 846 900 Kč 896 900 Kč 971 900 Kč
2.0 TDI DSG 4×4 (190 k)  ————— 911 900 Kč 961 900 Kč 1 036 900 Kč
Mohlo by vás zajímat:  Češi začali kupovat novější auta. Na omlazení vozového parku to stále nestačí

Zdroj: Škoda