Motorová paleta Opelů dozná v Paříži dalších signifikantních změn. Mimo zcela nový naftový dvoulitr CDTI pod kapotou modelů Insignia a Zafira Tourer nabídne Opel pod kapotou SUV Mokka stávající (i když stále jen rok starý) naftový motor 1.6 CDTI.
Celohliníkový vznětový čtyřválec s variabilní geometrií lopatek, vstřikováním common-rail a deseti vstřiky paliva během jednoho cyklu válce najdeme již v modelech Astra, Meriva nebo Zafira Tourer. Také v kompaktním SUV nahrazuje již poněkud zastaralý diesel 1.7 CDTI původem od Isuzu. Novinka má 136 koní a 320 Nm, čímž starší motor překonává o 6 koní a 20 Nm.
V kombinaci se šestistupňovým manuálem s zlepšil akcelerace na 100 km/h za 9,9 sekundy a také maximální rychlost, která je nyní 191 km/h. Spotřeba přitom spadla o 0,5 l/100 km na 4,1 l/100 km a emise CO2 klesly o 11 g/km na 109 g/km. Jednotka má v základní výbavě stop/start a i díky němu dokáže plnit přísné emisní limity Euro 6.
Zdroj: Opel