Čtvrtá generace vozu Toyota Supra byla velmi populárním autem. Jak pro sběratele, tak pro milovníky sportovní jízdy, tak pro toho, kdo hledal dobrý vůz na tuning, který by nebyl zaměřen na design, ale byl by zaměřen naopak na výkon. Mnoho různých tuningových úprav dokázalo z vozu vymáčknout podstatně více, než nabízela klasická sériové verze – která však také nebyla nijak špatná. Nutno však dodat, že tato Toyota Supra s výkonem 1 700 koní je zcela určitě rekordmanem. Připomeňme také, že čtvrtá generace se vyráběla v letech 1993-2002.
Mnoho specifických úprav
Není zcela jasné, co všechno bylo na voze upraveno a měněno, aby mohl dosáhnout výkonu 1 700 koní. Jistě půjde i inovaci palivového systému, turbodmychadla, stejně jako nechybí ani nitro, které dokáže také výrazně přidat dostatek koní k požadovanému výkonu. Je jasné, že se určitě nejedná o žádné garážové úpravy na koleni, ale o profesionální práci. Přece jenom získat z auta 1 700 koní už není jenom tak. A každého z jednotlivých koní tato Toyota Supra využívá na silnici v nové parádě.
Nemá na ni ani Nissan GT-R, ani královna superbiků Yamaha YZF-R1
Čas od času nastane situace, kdy natrefíte na podobného nadšence, který s vámi bude chtít držet krok a bude si chtít zazávodit. V tomto případě se jednalo o Nissan GT-R. Jeho řidič patrně nevěděl, s kým má tu čest, jelikož na Toyotu zkrátka neměl. V záběru se však objeví také motorka Yamaha YZF-R1, která je označovaná jako královna superbiků. Už to samo o sobě dává tušit, že pro Toyotu mohla být zdatným konkurentem. I té však začíná pomalu docházet dech a řidič tohoto japonského skvostu vychází jako jasný vítěz. Ostatně rychlost která se blíží hranici 300 km/h jasně ukazuje, kdo byl v tu chvíli na silnici jasným pánem.
1700hp Supra on Nitrous vs R35 GTR vs Yamaha R1
1700hp Supra on Nitrous gaps R35 GTR & Yamaha R1 Cr: Supra Jimmy.
Zveřejnil(a) Street FX Motorsport & Graphics dne Sobota 3. srpna 2019