Mazda6 byla první modelem japonské automobilky, jenž dostal vzhled v duchu designového jazyka Kodo. „Šestka“ se tak okamžitě zařadila k nejatraktivnějším modelům segmentu střední třídy. Nic na to nezmění ani nadcházející facelift, který si s vnějšími linkami pohrál jen decentně.
Jako hlavní designovou změnu lze označit mírné přepracování masky chladiče a novou grafiku předních i zadních světel, vybavené samozřejmě LED diodami. Klasickou anténu nahradila žraločí ploutev. Do nabídky litých kol přibyly dvoubarevné devatenáctky, palet barev karosérie byla rozšířena o metalický odstín Sonic Silver a odstín Titanium Flash Mica.
Daleko více změn odhalí pohled do interiéru, který dostal po vzoru MX-5, Mazdy2 a malého SUV CX-3 „volně stojící“ sedmipalcový displej multimediálního systému Mazda Connect. Ruku v ruce s touto změnou jde i přepracování středové konzole, jenž dostala nová tlačítka i výdechy ventilace. Odzvonilo klasické parkovací brzdě, na jejíž místo nastoupila její elektrická sestřička. Modernizace se dotkla také kvality a slícování materiálu, respektive kvalitnějšího a v koženém provedení též nově barevného čalounění sedadel. V rámci příplatkové výbavy se dostane třeba na vyhřívání zadních sedadel.
V motorovém prostoru najdou Američané stále pouze 2.5litrový čtyřválec Skyactiv-G o výkonu 186 koní s točivým momentem 250 Nm, vybavený systémem stop-start a rekuperací brzdné energie i-Eloop. Výkon je skrze šestistupňový automat posílán na přední kola. Mnohem zajímavější je použití nových bezpečnostních asistentů v čele s detekcí únavy řidiče, hlídáním mrtvého úhlu a sledováním dopravy za vozidlem. V porovnání s předchůdcem byly přidány nové tlumící materiály, jízda v Mazdě6 tak bude o asi 10% tišší v případě klasických silnic a 25% tišší v případě dálnice.
Zdroj: Mazda