S německou tuningovou společností Anderson Germany se nesetkáváme poprvé, stejně jako s úpravou epického Ferrari 599 Fiorano. Co však vznikne, dají-li se tyto dvě ikony dohromady, je zcela nevídané! Pojďme si tedy nyní jeden povedený kousek blíže představit.
Začneme netradičně s motorem. Pod kapotou se totiž ukrývá opravdový poklad v podobě vidlicového dvanáctiválce, jenž dává v sériové podobě výkon 456 kW. V Německu se to však zdálo málo, proto přibylo úpravou řídící jednotky a výfukového systému dalších pár kobylek do stáda. Konečných 495 kW pak stačí na zdolání stokilometrové rychlosti za 3,1 vteřiny a přidrží-li se pedál akcelerátoru déle u podlahy, překročí Fiorano hravě metu 300 km/h.
Po stránce úpravy exteriéru se toho skutečně moc nedělo. Jak by ale také ano, když vypadá 599 dokonale již v sériové podobě. Nyní však přibyly jednoduché karbonové doplňky, čítající lízátko předního nárazníku, zadní difuzor, nástavce prahů a zpětná zrcátka. Zbytek vozu je pak zahalen do tajemného laku Black Diamant Metelic, se kterým kontrastují tenké červené linky, táhnoucí se přes celý vůz. Zbývá jen doplnit, že stojí Fiorano na 21“ discích s pneumatikami o šířce 245 mm pro přední nápravu a 345 mm pro nápravu zadní.
Změnám samozřejmě neunikl ani interiér. Zde je nyní k dispozici módní černo-červené čalounění sportovních sedaček, funkční prvky jako pádla řazení, kliky dveří, ovládání oken a prahové lišty jsou dle současného trendu vyrobeny z uhlíkových vláken.