Německý tuner DMC loni představil model Sovrano 2011, který je postaven na základě Maserati Gran Turismo.
Komplexní úprava italského GT začíná pod kapotou, kde se setkáme s přemapomavou řídící jednotkou a přeplňováním pomocí kompresoru. Po tomto zásahu ze sebe osmiválec o obsahu 4,7 litru vydá maximální výkon 434 kW a točivý moment 472 Nm. Oproti sériovým hodnotám je to tedy nárůst o 110 kW a 82 Nm, což jsou skvělé hodnoty.
Z venku si u DMC pohráli s body kitem z uhlíkových vláken. Ten obsahuje nový přední nárazník s decentním splitterem, odlehčenou kapotu s otvory pro přívod a odvod vzduchu, široké boční prahy, křídlo na víku zavazadlového prostoru a nový zadní difuzor. Příjemná je vyobrazená kombinace modrého laku a kontrastních doplňků.
Jízdní vlastnosti vozu ve vysokých rychlostech zlepšuje jednak funkční aerodynamický body kit, ale také snížení světlé výšky o 30 milimetrů. Za své vzala také instalace 20“ litých disků pro přední nápravu a 21“ disků pro nápravu zadní.
Drobnými úpravami prošel i interiér. Především zaujme kožené čalounění výplní dveří a přístrojové desky s ozdobným prošitím, závodní hliníkové pedály a ergonomicky navržený sportovní volant.