Mahindra představila nový levný náklaďáček Jeeto

Segment mikro a minitrucků se v Indii těší velké oblibě především díky jednoduchosti a nízké pořizovací ceně jednotlivých modelů. Většinovou část tohoto trhu v současnosti drží Tata Motors s nejrůznějšími variacemi modelu Ace. Narušit jeho dominantní postavení chce Mahindra s novinkou Jeeto.

A k přesvědčení zákazníků má tenhle minitruck docela silné argumenty. Celkem tři délky ložné plochy (1630 mm, 1780 mm a 1930 mm) kombinuje Jeeto s užitečnou hmotností 600 nebo 700 kilogramů a dvěma verzemi naftového agregátu m_Dura s přímým vstřikováním. Slabší má 11 koní, silnější 16 koní (točivý moment je v obou případech 38 Nm), což sice není na velké závodění, vše ale vynahradí spotřeba 2,7 l/100 km. V celkovém součtu nabídne Mahindra osm kombinací motorů, délek ložné plochy a nosností, rozdělených do výbavových stupňů S, L a X. Podle tiskové zprávy stačí oněch osm kombinací na vedoucí postavení ve svém segmentu.

Mohlo by vás zajímat:  Ford Transit Custom se představil nově ve verzi Sport

Vzhled je asi takový, jaký v rámci ceny od 232 000 rupií (cca 89 500 korun) očekáváte. Rozměrné plastové nárazníky a úzké pneumatiky doplňuje jeden z pěti laků karosérie (bílá Diamond, červená Sunrise, žlutá Mango, modrá Ultramarine a béžová Premium). Především ve výraznějších odstínech jako červená nebo žlutá nevypadá Jeeto vůbec špatně. Kabina je svou jednoduchostí podobná karosérii a vedle dvojice sedadel, dvouramenného volantu, jednoduchého přístrojového štítu a voliče čtyřstupňové manuální převodovky tady nic moc víc nenajdete. A upřímně, moc dalších věcí v čistě pracovním stroji snad ani není potřeba. Důležité je, že jsou obě sedadla osazena bezpečnostními pásy.

Mohlo by vás zajímat:  Ford zveřejnil první cenu nového Transitu Connect

Do prodeje vstoupí Mahindra Jeeto v nejbližší době včetně dvouleté záruky s omezením na 40 000 kilometrů.

Zdroj: Mahindra