Americký Cadillac pověřil své designéry vytvořením nové podoby klasického loga. Nebude to poprvé, co ho tento výrobce poupraví, ale nyní jde o snahu změnit vnímání automobilky a její image. Zcela jiné logo však nečekejme.
Jak jsme Vás již informovali před pár dny, Cadillac připravuje nový vlajkový sedan, který by se postavil proti německým konkurentům BMW řady 7 a Mercedes-Benz třídy S. Designový předobraz tohoto modelu by se měl ukázat již příští měsíc na Pebble Beach Concours d’Elegance a na kapotě ponese novou podobu loga.
Vedení automobilky si nechalo udělat několik průzkumů, jak potenciální zákazníci vnímají její logo, a zjistilo, že většina lidí ho považuje za zastaralé. Problematickým prvkem je prý vavřínový věnec. Z návrhu nového loga by tedy měl zmizet a značka by pak měla být známá pouze pod jednoduchým erbem.
V Pebble Beach Concours d’Elegance uvidíme však jakýsi „koncept“ nového loga, jímž chce Cadillac otestovat reakce veřejnosti. Pokud návrh projde, objeví se na sériových vozech nejdříve v roce 2015.
Zdroj: autonews.com