V devadesátých letech japonské Suzuki ve své nabídce mělo malinký roadster typu kei car. Vůz se jmenoval Cappuccino a byl poměrně levnou cestou k zábavě za volantem. Suzuki v současné době údajně zvažuje návrat tohoto modelu v moderní podobě.
Původní Cappuccino se začalo prodávat v roce 1991 a dostupné bylo do roku 1997. Nabídlo za předními koly instalovaný přeplňovaný tříválec o objemu 657ccm a výkonu 63 koní, který proudil ke kolům zadní nápravy. Délka 3.295mm a šířka 1.395mm, společně s objemem a výkonem motoru řadily Cappuccino do kategorie kei car, což na domácím trhu znamenalo nižší daně a pojištění.
Na konstrukci vozu byl použit hliník, což pomohlo udržet váhu na 725 kilogramech. Při obsazení obou sedadel bylo udávané rozložení hmotnosti v poměru 50:50. Příjemná byla také možnost odstranit panel střechy a udělat z Cappuccina targu, případně odmontovat i zadní okno a tak získat kabriolet.
Oficiální informace o návratu Cappuccina téměř žádné nejsou. Předpokládá se však, že by si mělo zachovat osobnost původního modelu. To znamená malé rozměry a motor a nízkou váhu. Navíc se spekuluje, že na jeho vývoj se Suzuki spojí s jinou automobilkou, přičemž se přímo nabízí britský Caterham. Tomu Japonci začali dodávat tříválec o objemu 660 ccm pro základní verzi modelu Seven. Rozšíření spolupráce na nástupce Cappuccina, které by mohlo využít stejný motor, by nebylo od věci.
Více informací prozatím nemáme, víme jen, že by se novinka mohla objevit kolem roku 2016.
Zdroj: The Motor Report