Historie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je etalon nižší střední třídy. V Německu této třídě také neříkají jinak než Golf-klasse. A přesto, že VW nikdy neprozradil, zda jméno pochází od Golfského proudu (aby zapadlo mezi větrnné Passaty, Bory a Scirocca), nebo od sportu Golf (protože jsme zde měli malé vozy Polo a Derby), zájem fanoušků o něj neutuchá. Vždyť …

Číst více

Volkswagen Golf II

Volkswagen Golf asi nemusíme dlouho představovat. Od roku 1974, kdy jeho výroba začala, se jich do letošního roku prodalo více než 30 milionů kusů, což je počet doslova rekordní. Ve své třídě se jedná o jednoho z nejsilnějších konkurentů pro ostatní automobilky a díky své všestrannosti a kvalitě je při rozhodování o koupi nového …

Číst více
TESt Volkswagen Golf II

TESt Volkswagen Golf II

Volkswagen Golf asi nemusíme dlouho představovat. Od roku 1974, kdy jeho výroba začala, se jich do letošního roku prodalo více než 30 milionů kusů, což je počet doslova rekordní. Ve své třídě se jedná o jednoho z nejsilnějších konkurentů pro ostatní automobilky a díky své všestrannosti a kvalitě je při rozhodování o koupi nového vozu mezi prvními kandidáty.

Číst více

Volkswagen v budoucnu nabídne pouze přeplňované motory

Klasickým benzínovým motorům s atmosférickým plněním již zřejmě odzvonilo. Do 3-4 let skončí tyto jednotky v nabídce Volkswagenu, stejný krok pak plánuje také Ford. Obě značky, stejně jako mnohé další, sázejí na turbodmychadlo nebo kompresor.  Posledními kousky „klasické“ atmosférické motorové školy v rámci Volkswagenu jsou dva šestiválce a pětiválec 2.5. Mark Trahan, …

Číst více

Volkswagen se připravuje na plug-in hybridní budoucnost

Že jsou budoucností automobilové dopravy čistě elektrická auta? Ale kdeže! Během novinářské prezentace koncernu Volkswagen na končícím frankfurtském autosalonu byly zveřejni plány s modely, které budou mít pod kapotou alternativní pohonné ústrojí – a všechny se dočkají plug-in hybridu! Ještě než se pustíme do představování, je třeba si vysvětlit, co to ten …

Číst více

Volkswagen představil úspornou variantu modelu Caddy

Volkswagen chce stlačit své flotilové emise na ještě nižší úroveň než doteď. Pomoci k tomu má nová, úsporná varianta modelu Caddy, která má v jazyce VW klasický název BlueMotion. Pod kapotou se objeví vznětový čtyřválec 1.6 TDI o výkonu 102 koní s maximálním točivým momentem 250 Nm. Jako každý Volkswagen ve verzi BlueMotion, i Caddy …

Číst více