Renault představil limitovanou edici modelu Captur

Nabídka Renaultu Captur doposud čítala, podobně jako u konkurence ze segmentu městských SUV, pouze modely s pohonem předních kol. Díky spojení Renaultu s norskou oděvní značkou Helly Hansen to však vypadá, že i Captur se může konečně vydat do lehčího terénu.

Je pravdou, že pohon čtyř kol Renault stále nenabízí, ale k přednímu pohonu dostanete alespoň systém Extended Grip, tedy pomocníka při jízdě ve zhoršených podmínkách. Ten pracuje ve třech režimech (Road, Loose Ground a Expert) a spolu s ním dostal Captur také pneumatiky M&S (Mud and Snow). Režim Road pomáhá při jízdě po klasické silnici pokryté sněhem, ledem nebo deštěm a automaticky se zapne vždy při nastavení režimu Loose Ground nebo Expert a to v rychlostech nad 40 km/h.

Mohlo by vás zajímat:  Isuzu D-MAX, Double Cab – modernizovaný, přesto pořád stejně pracovitý

Vizuální změny zahrnují především nový design sedmnáctipalcových kol, ochranné prvky v náraznících vpředu i vzadu a několik zajímavých kombinací barev karosérie a střechy. Exkluzivní červenou barvu Flamme lze kombinovat s černou nebo slonovinovou střechou a také střechou v barvě karosérie, černá Etoilé je kombinovaná se slonovinovou střechou, šedá Cassiopée s černou střechou a slonovinová barva Ivory také s černou střechou. 

V interiéru najdeme multimediální systém R-Link spolu s kořeným čalouněním, červenými dekory, falešným karbonovým obložením na volantu, chromovanými prahy dveří a předními koberečky. Ve výbavě se objevuje například automatická klimatizace, zadní parkovací senzory či kamera, tempomat s omezovačem rychlosti nebo mlhovky s přisvětlováním do zatáček.

Mohlo by vás zajímat:  BMW představilo facelift SUV X3

O pohon se stará stejná trojice jednotek jako u standardního modelu. Benzíny zastupují jednotky Energy TCe90 a TCe120 s dvouspojkovým automatem EDC, diesely pak jednotka Energy dCi90 s manuální či automatickou dvouspojkovou převodovkou.

Zdroj: Renault