Včerejšek se nesl tak trochu v duchu smutnění nad ztrátou atmosférického osmiválce z pod kapoty Fordu F-150 Raptor. Jen o několik hodin později však naší náladu dokonale napravil Ram 1500 Rebel, momentálně prakticky jediný konkurent Raptora.
Jeho motorový prostor sice může být také vyplněn šestiválcem, v tomto případě Pentastarem o objemu 3.6 litru s výkonem 309 koní a točivým momentem 364 Nm, mnohem zajímavější je nicméně 5.7litrový osmiválec HEMI o výkonu 400 koní s točivým momentem 555 Nm. Oba motory přenášejí svůj výkon skrze osmistupňový automat na zadní nebo všechna kola. Podvozek se vzduchovým odpružením má o 2,5 cm vyšší světlou výšku (celkově 26,2 cm, což je nejlepší hodnota ve třídě), tlumiče Bilstein a měkčí zadní stabilizátor.
Asi nejviditelnější změnou je absence typického kříže v masce chladiče, který je pro tentokrát nahrazený plastovým výliskem a výrazným nápisem Ram. Že se Rebel nezalekne ani těžkého terénu mají dokládat dvě tažná oka ve velmi bytelně vypadajícím předním nárazníku, plastové obložení blatníků a spodní části dveří nebo 33palcový pneumatiky Toyo Open Country A/T, obuté na 17palcových matně černých kolech. Označení příslušnosti ke značce je viditelné i na zadní korbě, která má fixní délku 170 cm. Jedinou možnou variantou je rovněž karosérie typu Double Cab.
Přirozené prostředí pickupu v interiéru evokují sedačky čalouněné kombinací látky a vinylu se vzorem pneumatiky. Další změny jako šedé metalické dekory nebo decentní červené rámečky na více místech patří k těm decentnějším. Mladší generace jistě ocení odkládací prostor na tablet či mobil ve středovém tunelu.
Zdroj: Ram