Peugeot přechází na plnou elektrifikaci svých modelů

Car 247938 960 720

Francouzský lev silnic v duchu svého sloganu Motion & e-Motion, který vznikl v roce 2010, plánuje vstoupit do své nové éry. Avizovaná nová řešení mobility, která tehdy automobilka deklarovala tak dostanou zcela jasnou podobu.

Přichází doba elektrifikace

Peugeot má rozhodně na čem stavět. Jako producent automobilů působí od roku 1810 a za ta léta se vyznačoval výjimečnou práci konstruktérů a designérů. Ta byla vždycky spjata s emocemi, které byly zhmotněny do automobilů. Písmeno e v zeleně-modré barevné kombinaci symbolizuje, že Peugeot je připravený plně reflektovat na energetickou změnu. Slogan Motion & e-Motion se objevil již v reklamní kampani na studii Peugeot e-Legend a technologii PHEV, která byla koncem roku použita v modelech Peugeot 3008, 508 sedan a 508 SW. Počínaje letošním autosalonem v Ženevě se nové logo stane součástí designu komunikace značky ve všech zemích. Vídat ho budeme na billboardech, v tisku, TV kampaních, na veletrzích a také ve všech video kampaních.

Mohlo by vás zajímat:  Audi v tichosti modernizovalo elektrickou A1

S novým logem

Historický milník automobilky Peugeot přinese i změnu ambasadora značky. Impozantní lev, který byl dílem designérů Peugeot Design Lab při příležitosti 160. výročí, se premiérově veřejnosti představil na loňském ženevském autosalonu. Letos ho nahradí lev „vytuněný“ zeleně-modrými světelnými efekty. Elektrifikace tohoto symbolu má také podtrhnout vstup značky Peugeot do nové etapy své existence, která bude zcela věnovaná energetickému přechodu a elektrifikaci. Automobilka chce i nadále stavět na své 208 leté historii a přinášet vozy, které budou plné emocí a pozitivních zážitků s jízdy.

David Hampl

O David Hampl

V případě kontaktu využijte email: hampl@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora