Automobilka BMW pro vyšle do konkurenčního boje vylepšený model X5, který prochází poměrně znatelnými změnami. Jeho rozměry se mírně nafoukly ve všech parametrech a stal se z něj téměř obojživelník.
Terénní vychytávky
Za příplatek vám vůz nabídne řadu technických vylepšení, které výrazně zlepšují chování vozu v terénu. Zvýšila brodivost a s pneumatickým odpružením dostane v terénu o 40 mm navíc. Model 2019 je postavený na nové platformě a konstrukci podvozku. Vylepšené technologie si poradí také se špatně naložených nákladem, který nově dokáží vyrovnávat. Výrazně tvarovaná přední kapota, mírně hranaté podběhy kol a dynamicky se zvažující linie střechy podtrhují sportovní, a zároveň robustný charakter nového modelu.
V Evropě bez osmiválce
Nový model dostane do vínka tři motorizace. Na Evropské silnice se totiž nedostane osmiválec 4,4 l. V nabídce tak bude šestiválcový třílitr s kapacitou 340 koňských sil /250 kW/ a dva dieslové řadové šestiválce 3,0 l. Výkonnější verze nabídne 294 kW /400 k/ a z 0 na 100 se dostane za 5,2 sekundy při maximální rychlosti 250 km/h.
Interiér v klasice
Ani nejnovější řada X5 nepodléhá nejmodernějším trendům a tak v interiéru pořád najdeme otočné ovladače a tlačítka. Bezdotyková technologie tak prozatím zůstává v tomto modely budoucností.
Snadnější parkování
Nová X5 samozřejmě nabídne celou řadu bezpečnostních asistentů, které již představila v předchozích modelech. Obzvlášť u úctyhodných rozměrů X5 se hodí schopnost samočinného vyparkování z parkovacího místa, kde je omezený manévrovací prostor.
Pro nejnáročnější
Pokud by vás neoslovila žádná z nabízených výbav, můžete vůz vylepšit díky programu BMW Individual. Díky němu se může vaše X5 oháknout do metalického laku Sunstone, můžete mu rozšířit výbavu, ztmavit přední světlomety a zadní svítilny, obout 21 palcové kola vylepšené o lakované brzdové třmeny.