Vůbec poprvé se s novým Clubmanem dostalo auto značky Mini přes délku 4,2 metru. Celkových 4253 mm napovídá něco o tom, že tenhle kombík už tak úplně „mini“ nebude, což potvrzuje mimo jiné také šest dveří. Aktuálně míří nyní už plnohodnotná konkurence Fabie Combi s kufrem o velikosti 360 litrů do Čech.
Pod kapotou se zezačátku objeví dva zážehové a jeden vznětový motor. Clubman Cooper dostal přeplňovanou tříválcovou patnáctistovku o výkonu 136 koní při 4000 ot./min s točivým momentem 220 Nm při 1250 ot./min (230 Nm s funkcí overboost), Clubman Cooper S má čtyřválcový přeplňovaný dvoulitr o výkonu 192 koní při 5000 ot./min s točivým momentem 280 Nm při 1250 ot./min (300 Nm s funkcí overboost) a konečně Clubman Cooper D disponuje dvoulitrovým čtyřválcovým turbodieselm o výkonu 150 koní s točivým momentem 330 Nm při 1750 ot./min. Jelikož také Clubman stojí na platformě UKL1, jsou prostřednictvím standardního šestistupňového manuálu poháněna přední kola. Za příplatek lze sáhnout po automatu, u Cooperu se šesti stupni a u zbylých dvou motorizací s osmi stupni.
V základní výbavě najdeme šest airbagů, nárazový senzor, Isofix na sedadle pro spolujezdce, dynamickou kontrolu stability, dešťový senzor, elektricky ovládaná okna, manuální klimatizaci, rádio s šesti reproduktory, USB portem a rozhraním Aux-In, palubní počítač, výškově a podélně stavitelný volant a 16- či 17palcová kola. Záruka je standardně na 5 let nebo 50 000 kilometrů.
Motorizace | Clubman |
Cooper (136 k) | 591 500 Kč |
Cooper AT (136 k) | 639 574 Kč |
Cooper S (192 k) | 700 700 Kč |
Cooper S AT (192 k) | 752 778 Kč |
Cooper D (150 k) | 668 200 Kč |
Cooper D AT (150 k) | 720 278 Kč |
Zdroj: Mini