Nový Ford F-150 je díky hliníkovým prvkům o 317 kg lehčí než předchůdce, stále si však ponechal žebřinový rám, nově vyrobený s vysokopevnostní oceli. Tyhle základní informace víme již od premiéry v Detroitu začátkem roku. Nyní se k nim přidala konkrétní data motorů a něco málo z užitných vlastností pickupu.
Základní pohonnou jednotkou je 3.5lirtový zážehový šestiválec o výkonu 287 koní s točivým momentem 345 Nm. Nosnost F-150 s tímto motorem je 866 kg a za auto můžete zapřáhnout přívěs o hmotnosti 3447 kg.
Prostřední jednotkou je 2.7litrový zážehový šestiválec EcoBoost o výkonu 329 koní s točivým momentem 507 Nm. Nosnost stoupne oproti základnímu šestiválci na 1020 kg a přívěs může mít maximálně 3855 kg. Motor je vybaven systémem stop/start, který sníží spotřebu paliva, v případě tažení přívěsu či využívání pohonu všech kol je však deaktivován.
Vrcholnou motorizací je pětilitrový osmiválec Ti-VCT, který je odvozen od stejné jednotky v novém Mustangu. Oproti ní však nabídne více výkonu při nižších rychlostech. Konkrétní data však zatím zveřejněna nebyla.
##fordf150##
Zdroj: Ford