CUPRA otevírá nový showroom City Garage v Paříži

Unnamed

Značka CUPRA přichází do Paříže a otevřením svého prvního showroomu CUPRA City Garage ve Francii přináší nový impulz na vzrušující kulturní a kulinářskou scénu tohoto velkoměsta. City Garage je umístěna v dokonalém prostředí ikonického bulváru Boulevard de la Madeleine, který si v hlavním městě Francie získal prestiž jako centrum módy a designu.

Včera značka CUPRA uspořádala v nových prostorách slavnostní večer u příležitosti otevření již osmého showroomu City Garage. Slavnostní otevření se neslo ve znamení spolupráce s novým ambasadorem značky CUPRA, jímž se stal francouzský šéfcukrář Jeffrey Cagnes, který pro tuto příležitost vytvořil speciální cukrářské výrobky, v nichž se odráží středomořský původ značky. Cagnes bude mít v pařížském showroomu CUPRA City Garage trvalou cukrárnu. O živý hudební doprovod se postarala umělkyně Lous and the Yakuza a se svým exkluzivním setem vystoupila špičková dýdžejka Stella Bossi.

Mohlo by vás zajímat:  Co všechno se vejde Báře Seemanové a Strýcové do kufru auta

Hosté si mohli prohlédnout první elektrické SUV značky, CUPRA Tavascan, které bylo ve vnitřních prostorách středem pozornosti. Model CUPRA Tavascan bude v showroomu City Garage vystaven po jeho otevření po dobu dalších tří týdnů.

„Otevření našeho prvního showroomu CUPRA City Garage ve Francii je pro naši značku opravdovým milníkem. Paříž je jedním z nejúžasnějších světových velkoměst a současně patří mezi hlavní centra evropské kultury. S naším rodným městem Barcelonou má hodně společného díky posedlosti designem, architekturou a gastronomií. Paříž je také městem nápadů s dlouhou nonkonformní tradicí, což se ke značce CUPRA dokonale hodí,“ řekl Wayne Griffiths, předseda představenstva značky CUPRA:

Jeffrey Cagnes a CUPRA: Nekompromisní přístup založený na inovacích
CUPRA sdílí s novým členem svého Kmene Jeffreyem Cagnesem společnou vášeň: jedinečnost odvážného designu i touhu překvapovat a překonávat očekávání. Jeffrey Cagnes, který proslul jako přední vizionář nových francouzských cukrářských výrobků, má se značkou CUPRA společného rebelujícího ducha.

Mohlo by vás zajímat:  Odhalení vozů se stočenými kilometry: Audi A8 jako nejčastější případ

„Otevření showroomu CUPRA City Garage v srdci Paříže, který je zasvěcen naší mladé značce, nás naplňuje hrdostí. Showroomy City Garage podporujeme synergie s městy i nové spolupráce. V Paříži chceme navázat hluboká spojení s městskou kulturou a designem, ale také rozvíjet pevné vztahy s místními talenty, jakým je náš nový ambasador značky CUPRA, nadaný šéfcukrář Jeffrey Cagnes,“ dodal Robert Breschkow, generální ředitel francouzského zastoupení značky CUPRA.

Showroomy CUPRA City Garage se šíří do celého světa
Showroomy CUPRA City Garage se staly klíčovým prvkem ve strategii značky. CUPRA navazuje prostřednictvím konceptu City Garage spojení s městy a jejich kulturou. V prostorách City Garage se konají akce a výstavy. Tyto showroomy také přispívají k rozvoji nových místních talentů a vyhledávají příležitosti k novým společným projektům. Nové reprezentační prostory v ikonických lokalitách nejvýznamnějších světových velkoměst umožňují značce, jejíž strategie prodeje je zaměřena na lidi, nabízet svým zákazníkům nekonvenční, jedinečné zážitky.

Mohlo by vás zajímat:  BMW Motorrad představuje M 1000 XR prototype

CUPRA urychluje svou mezinárodní expanzi. Značka otevřela showroomy CUPRA City Garage již v Mexiku, Miláně, Mnichově, Lisabonu, Rotterdamu a Sydney, a nedávno k nim přibyl další v Berlíně. Madrid bude následovat po Paříži. Madridský showroom CUPRA City Garage přivítá první návštěvníky na začátku roku 2024.

Značka CUPRA pokračuje v rozšiřování své sítě showroomů CUPRA City Garage v době, kdy zveřejnila své rekordní prodejní výsledky. Od založení značky CUPRA v roce 2018 bylo prodáno již více než 450 000 vozů.