Vyšší kilometrový nájezd? Jsou vozy, které ho zvládnout

Ford 1734284 960 720[1]

Honba za tím, aby měl konkrétní automobil co možná nejnižší kilometrový nájezd, je na současném trhu doslova nepochopitelná. Zbytečně vede ke snaze stáčet kilometry. Jsou totiž auta, u kterých vyšší nájezd skutečně není problém, jelikož ho jak motory, tak i veškeré další konstrukční prvky dokážou zvládnout a poruchy jsou minimální. Pokud nechcete riskovat stočený tachometr tím, že koupíte starší auto s až podezřelý nájezdem, je vhodné koupit jeden z vozů, který vám nyní představíme. Najedete toho s ním opravdu dost.

Ford S-Max

Pokud si děláte zálusk na model Ford S-Max, rozhodně doporučuje sáhnout po modelové řadě, která se vyráběla v letech 2007 – 2008. Nejenom proto, že v tomto období mluvíme o prestižním titulu Evropské auto roku 2007. Mluvíme také o voze, který má průměrný kilometrový nájezd celých 167 000 kilometrů. A přitom jsou výrazné poruchy jenom výjimečné. Když k tomu přidáme i velkou praktičnost vozu s ohledem na místa pro pasažéry i zavazadlový prostor, jedná se o skvělou volbu pro každou rodinu.

Ford Galaxy

Ford jenom ukazuje, že v minulosti uměl opravdu dobrá auta. Mámě na mysli stejný modelový rok, tedy výrobu v letech od 2007 až po 2008. To je období, na které doporučujeme při výběru auta hledět. Je to proto, že průměrný kilometrový nájezd daných vozů je 170 000 kilometrů. A na voze to téměř není znát. Navíc i Ford Galaxy je auto, které nadchne svou praktičností. Potřebujete místo pro pasažéry i zavazadla? Je jasno volbou.

Mohlo by vás zajímat:  Opel představil další nový naftový motor

Volkswagen Touareg

Jeden z prvních modelů dnes tolik oblíbeného segmentu SUV nese název Volkswagen Touareg. A v době svého uvedení na trhu ukázal, že má co nabídnout. A ukazuje to i nyní, po tolika letech. Pokud se podíváme na modely vyrobené mezi roky 2007 – 2008, tak u nich mluvíme o kilometrovém nájezdu, který je v průměru 174 000. A auto pořád velmi dobře slouží. A to jak na silnicích, tak i na méně kvalitních a tedy nezpevněných cestách.

Mercedes-Benz třídy M

Pro někoho ne úplně povedený automobil – pokud jde o design, ale na druhou stranu musíme říci, že se v dnešní době neztratí jelikož perfektně zapadá do poptávané kategorie SUV. To je automobil s označením Mercedes-Benz třídy M. Kromě jízdních vlastností na silnici i mimo ni umí zaujmout i tím, že je držák. Sáhněte po vozu vyráběného v letech 2007 – 2008 a nijak výjimečný by vám neměl přijít kilometrový nájezd činící v průměru 175 000 kilometrů. Ten rozhodně neukazuje na to, že by mělo auto to nejlepší za sebou. Naopak.

Audi A6

U automobilů této automobily se tak nějak očekává, že by svou spolehlivostí neměly zklamat. Navíc Audi A6 je vůz, u kterého se očekává i to, že se s ním bude jezdit poměrně často. Byl oblíbený hlavně ve firmách, a to u různých manažerů, kteří museli cestovat. A to se podepisovalo i na tom, kolik se s vozem za pár let najelo. A ten jenom potvrzuje, že jde o držák. Konkrétně mluvíme o modelu z rozmezí 2009 – 2010, který má průměrný kilometrový nájezd o hodnotě 175 000 kilometrů.

Mohlo by vás zajímat:  Seat investuje více než 30 milionů eur do průkopnického centra pro testování motorů

Mercedes-Benz třídy E

Podobná situace, jako u výše zmíněného modelu Audi. I Mercedes-Benz třídy E je považován za manažerské auto, které toho v prvních letech najezdilo opravdu hodně. A rozhodně to neznamená, že by se to výrazně negativně podepsalo na jeho kvalitě. Průměrný nájezd vozů v rozmezí let výroby 2007 – 2008 je totiž 175 kilometrů. To jenom ukazuje na to, že toto auto bylo na delší cesty stavěno a rozhodně s nimi nebude mít žádný problém ani v budoucnu.

Volkswagen Passat

Jeden z nejpopulárnějších modelů této automobilky. Volkswagen Passat by vždy symbolem velmi povedeného vzhledu a kvality. Pokud šlo ještě o kombi verzi, tak mluvíme pochopitelně také o symbol velké praktičnosti s ohledem na velikost zavazadlového prostoru. Pokud nutně nemáte na nový automobil a chcete sáhnout po bazarovém, a bude to model roku výroby 2007 – 2008, tak se nedivte tomu, kolik m najeto. Průměrně je to 176 000 kilometrů. I tento vůz se řadí do skupiny oblíbených firemních, často manažerských vozů, se kterými se toho najezdilo dost.

Volkswagen Sharan

Pravdou že, po stránce designové určitě nijak výrazně nezaujme. Ostatně jako jakékoliv jiné vozy z kategorie MPV. Kouzlo toho, v čem je Volkswagen Sharan jiný, je spojeno s jeho velikostí a z toho plynoucí praktičností. A jak se nyní, po letech produkce potvrzuje, jedná se také o automobil spojený s velkou spolehlivostí a možností nebát se vyšších kilometrových nájezdů. Pokud sáhnete po modelovém roce 2007 – 2008, tak není nic výjimečného, že bude mít na tachometru 179 000 kilometrů. To je jeho průměrný nájezd.

Mohlo by vás zajímat:  Jaká další automobilka oznámila, že definitivně zruší turbodiesely? A ke komu se přidala?

BMW řady 5

Vůz, který zaujal nejenom ve své době, ale který má co nabídnou i nyní, když koupíte ojetý model. První, čím zaujme BMW řady 5, je jeho spolehlivost kombinovaná s celkovým kilometrovým nájezdem. Když sáhnete po voze, který byl vyrobený v letech 2007 – 2008, tak je průměrná hodnota okolo 180 000 km. A přitom auto stále dobře slouží. Čím ale umí zaujmout dále, to je i jeho celkový komfort, stejně jako povedený design. I když jde o vůz celkem starý, nijak výrazně na to nevypadá.

Volvo V70

Tento model jenom potvrzuje spolehlivost Volva. Tedy pokud jde o starší modely. Jak jsme vás informovali v předchozím článku, tak současné vozy dělají majitelům spíše starosti. To se však o modelu Volvo V70 z let 2007 – 2008 rozhodně říci nemá. Stačí se podívat na průměrný kilometrový nájezd, který strčí do kapsy všechna výše zmíněná auta, jelikož jasně pokořil onu magickou hranici. Průměrný nájezd činí 201 000 kilometrů. A na voze to není nijak výrazně znát a stále se jeví jako spolehlivý a bezproblémový.

David Hampl

O David Hampl

V případě kontaktu využijte email: hampl@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora