Modely Pixis ve všemožných verzích od kei trucku až po klasický kei car nabízí Toyota v rámci licence od finančně spřízněného Daihatsu. Úplně stejně se do nabídky největší japonské automobilka dostal také model Pixis Mega, jenž měl premiéru již loni v listopadu jako Daihatsu Wake.
Vzhled 3395 mm dlouhého, 1475 mm širokého a 1835 mm vysokého minivanu asi moc lidí, pokud znají výchozí Daihatsu, nepřekvapí. To stejné se dá říci i o interiéru, který však oplývá prostorností a flexibilitou – jeho výška je 1455 mm, usadí se do něj čtyři cestující a sklápět lze nejen zadní, ale také přední sedadla, čímž vznikne téměř rovná plocha například pro přespání. Dvojice posuvných dveří s elektrickým ovládáním navíc umožňuje pohodlný výstup i nástup cestujících na zadní sedadla. Zavazadlový prostor na první pohled není moc objemný, díky otevíratelné schránce o objemu 90 litrů (16 litrů v případě čtyřkolky) v podlaze však lze hravě zvětšit jeho výšku na 1485 mm nebo skrýt některé předměty před očima zvědavců.
Praktickou proprietou je dodatečné menší zpětné zrcátko na straně spolujezdce, vylepšující výhled na okolí za automobilem, respektive několik dalších zrcátek ve vyšších částech interiéru, vylepšující taktéž výhled vzad. Pod kapotou najdeme zážehový tříválec o objemu 0.66 litru ve verzi bez nebo s přeplňováním. Tříválec bez přeplňování má maximální výkon 52 koní při 6800 ot./min a točivý moment 60 Nm při 5200 ot./min, s přeplňováním má výkon 64 koní při 6400 ot./min a točivý moment 92 Nm při 3200 ot./min. Oba motory jsou kombinované s bezestupňovým automatem CVT a pohonem předních nebo všech kol.
V ceníku najdeme celkem osm výbavových stupňů – D, D SA, L, L SA, X, X SA, G, G SA – při základní ceně 1 350 000 jenů (cca 268 000 korun) za dvoukolku, respektive 1 647 000 jenů (cca 328 000 korun) za čtyřkolku. Přeplňovaný motor přijde minimálně na 1 620 000 jenů (cca 322 000 korun) s pohonem jedné, respektive 1 744 200 jenů (cca 347 000 korun) s pohonem obou náprav.
Zdroj: Toyota