Zatímco Tatra slavila úspěch s aerodynamickým typem 77, v Boleslavi se rozhodli si také připsat pár prodaných kusů a vyvinuli v roce 1935 konkurenční typ 935. Ten navazoval na prototypy 932 a 932 Tudor. Na rozdíl od Tatry ale měla Škoda vodou chlazený boxer před přední nápravou a elektromechanické řazení od firmy Cotal.
Zajímavé je, že Škoda 935 byla pokrokovější, než Tatra 77. Ovšem vznikl prý jen jeden (podle jiných zdrojů dva) prototyp. I Škoda měla nezávislé zavěšení kol s kyvadlovými polonápravami, hydraulické brzdy a aerodynamickou karoserii. Ta měla klasickou dřevěnou kostru. Vůz byl také dobře vyvážený, chladič a nádrž byli vpředu, zatímco za zadní nápravou se nacházela jen převodovka. Dvoulitrový motor OHV typu boxer byl před zadní nápravou. Dosahoval výkonu 40,5 kW a zajišťoval vozu ideálně umístěné nízké těžiště.
Jediný exemplář je nyní ve stádiu renovace a automobilka se jej pokouší opět dostat do původního stavu.
Foto: Auto.cz, Auta5p, ihned, idnes