Brutální přestavba Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS druhé generace je skvělé a rychlé rodinné auto, avšak sériových 200 koní (170 koní v dieselové verzi) někdy prostě nestačí. Pokud i vy máte podobné myšlení, zůstanou v zásadě dvě možnosti – profesionální úprava od renomované firmy nebo dlouhé večery v garáži se šroubovákem, kladivem a dalším nářadím…

Druhou cestou se vydal i Ghita Silviu z Rumunska, který stojí za Octavii RS Bimoto. Název na první pohled neevokuje nic až tak zásadně odlišného, při bližším pohledu už Vás možná trknou jiná kola, mírně rozšířená karosérie nebo jiné nárazníky. 

Mohlo by vás zajímat:  Upravená Škoda Favorit zvládne 100 km/h za 7,3 sekundy

Pokud ale ani to nestačí, musíte zabrousit pod kapotu a do kufru. Vpředu totiž pracuje značně upravená jednotka o výkonu asi 460 koní, které sekunduje zadní motor o výkonu zhruba 330 koní. Z Octavie RS se tak stala dvoumotorová bestie.

Motory navíc pracují nezávisle na sobě a každý má vlastní sání nebo spojku, díky čemuž jsou poháněny obě nápravy a Octavia RS Bimoto není jen dvoumotorová, ale má také pohon všech kol. Pak se tedy nelze divit tomu, že na 100 km/h se ocitnete za nějakých 2,6 sekundy!

Mohlo by vás zajímat:  Na Toyotu Supra s výkonem 1 700 koní nestačí ani Nissan GT-R, ani královna superbiků Yamaha YZF-R1

##octa_1##

##octa_2##

##octa_3##

##octa_4##

##octa_5##

##octa_6##

##octa_7##

Zdroj: www.facebook.com/skodabimoto