Acura představil v New Yorku další část skládačky při obnovování modelové palety. SUV MDX navazuje na koncept, který se ukázal v Detroitu a má se zařadit mezi nejlepší auta své kategorie.
Design je typickým dílem společnosti Acura. Ani MDX se tak nevyhla rozměrná a dominantní maska chladiče ve spojení s diodami LED v předních světlech. Jako například u sedanu RLX však na zajímavou přední část nedokáže navázat část zadní, která se vzhledově řadí spíše k průměru třídy.
Interiér také v kontextu s dalšími modely značky nepřekvapí. Trojice displejů informuje snad o všem důležitém i nedůležitém, co by Vás během jízdy mohlo zajímat. V porovnání s předchůdcem je MDX o 70 mm delší, takže není divu, že se dovnitř vejde sedm cestujících, kteří budou sedět ve třech řadách. Kufr pak nabídne větší objem než předchůdce a hlavně bude těžit i z dodatečného místa pod podlahou.
V motorovém prostoru se objeví nový šestiválec s přímým vstřikováním o objemu 3.5 litru s výkonem 294 koní s točivým momentem 362 Nm. Mezi převodovkami je jedinou možností šestistupňový automat se sportovním módem a možností sekvenčního řazení. Vybírat naopak můžete z pohonu předních nebo všech kol. Zajímavé je, že i přes nárůst rozměrů se Acuře povedlo snížit hmotnost mezigeneračně o 124,7 kg.
V nabídce pro americký trh budou čtyři výbavové stupně. S dovozem do Evropy se nepočítá a to i přesto, že nastavování podvozku probíhalo na slavném Nürburgringu.
Zdroj: Acura